ÅNGERRÄTT – RETURER

Du som konsument (gäller ej företag) har rätt till 14 dagars ångerrätt från det att du har mottagit varan. För att detta ska gälla så ska varan vara oskadd, oanvänd och i originalförpackning. Klistra eller tejpa inget på originalförpackningen. Du får självklart försiktigt undersöka varan. Om produkten är plomberad inkluderas den ej av ångerrätten om plomberingen är bruten. Vad gäller glas, skärmar och displayer får dessa ej vara monterade eller dess skyddsfilm avlägsnats.

*Använd ej originalförpackning som emballage vid retur.

REKLAMATION

Om du mottagit en defekt eller felaktig vara så kontakta oss så fort som möjligt på info@limitado.se eller via chatten som är bemannad vardagar mellan 8:30-17:00 så svarar vi dig så fort vi kan.

Felaktiga reklamationer som beror på handhavandefel eller bristande erfarenhet av enhetsreparationer debiteras med 199 kr inkl. moms.

BYTEN

Returnera produkten du vill byta till oss. Gör sedan en ny beställning på limitado.se på produkten du önskar. När vi har mottagit din retur krediterar vi dig för varan och du får pengarna tillbaka.

*Använd ej originalförpackning som emballage vid retur.
 

ÅTERBETALNING

Väljer du att få pengarna tillbaka för din retur/reklamation, så krediteras du till det konto som du betalade med vid beställning. Har du valt att betala med faktura ber vi dig att logga in på klarna.com/se och förlänga förfallodatum för att ge oss tid att hantera ditt ärende. Hanteringstiden för en reklamation/retur är upp till 10 arbetsdagar. Har du betalat din order med faktura och önskar pausa fakturan tills ditt ärende har hanterats kan du gå in på klarna och markera ordern som returnerad.

Klicka här för att ladda ner retur följesedel och bifoga retursändningen till följande adress:

Tillmobil Nordic AB/Tillmobil i Norden AB
Box 8081
211 34 Malmö